Czy to ciąża urojona??

Moderator: Anirysova

Czy to ciąża urojona??

Postprzez Busola » 2008-01-12, 09:13

Nie wiem o co chodzi, Koja zachowuje się ostatnio dziwnie.
Zacvzeło sie od podbierania mojej córci pluszowych maskotek, nawet wciągnęła do budy piszczącego kurczaka który wcześniej ją kompletnie nie interesował.
I od dzisiaj mam wrażenie że sutki zaczynają jej nabrzmiewać - te pierwsze na brzuszku - zrobiły sie jakieś jędrne.
Podejrzewam ciążę urojoną (cieczke miała1,5 miesiąca temu)
Nie mam z tym doświadczenia, do tej pory o ciąży urojonej czytałam tylko w książkach i kompletnie nie wiem co powinnam z psem w takiej sytuacji zfrobić: czy jakieś leki, wizyta u weta czy po prostu bardziej troskliwa opiek????
Porradźcie, ja nawet nie mam pewności czy moje podejrzenia są sxłuszne :-|
Busola
 
Ostrzeżeń: 0

Postprzez Anna Rozalska » 2008-01-12, 09:55

Z tego co napisałaś to na pewno ciaza urojona. Występuje około 2 miesiące po cieczce.Moja Lancia w wieku 17 miesięcy miała już dwie cieczki i 2 ciąże urojone. Przy pierwszej miała małą laktację. Podaje się wtedy najlepiej altacet w żelu aby spalić pokarm. Okłady z kory dębu nie wchodziły w grę bo ani na chwilę nie uleżała spokojnie.
Weci nie dają zadnych leków ani zastrzyków hormonalnych chyba , że sutki są bardzo nabrzmiałe. Zalecają zabranie wszystkich zabawek, dużo ruchu aby pies nie myślał o głupotach oraz zmniejszenie ilkości białka w pożywieniu aby nie bylo mleka. Ignoroać trzeba również zachowanie suki np. ciagłe wylizywanie naszych rąk. Ciąża urojona trwa 21 dni tgtyle co cieczka. Moja była w trakcie urojonej również atrakcyjna dla psów. To chyba tyle jeśli chodzi o ciążę urojoną. jest do przeżycia. Na pewno mniej uciążliwa niż cieczka.
Avatar użytkownika
Anna Rozalska
 
Posty: 2722
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2007-10-12, 08:52
Lokalizacja: Warszawa
psy: Lamia Aninbernus TM Inzaghi
Hodowla: Kamień Milowy

Postprzez Busola » 2008-01-12, 10:15

a kurcze niedługo wystawa... :lol:
Busola
 
Ostrzeżeń: 0