Wypożyczanie reproduktorów

Moderator: Anirysova

Wypożyczanie reproduktorów

Postprzez Wanda » 2011-04-12, 09:50

a ja po cichu myślałam że do tego jednak nie dojdzie, oj ciężko teraz Teresce, ciężko....
Avatar użytkownika
Wanda
 
Posty: 1982
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2006-09-25, 13:21
Lokalizacja: Rumia
psy: Beta(*),Dracoh(*),Basma,Ginnger,Hocus,Denzel,Lara
Hodowla: Szczęście Ty Moje

Re: Phinix w Arizonie 9 i 10.04.2011

Postprzez SwissW » 2011-04-12, 10:00

Halina napisał(a):Z przykrością muszę napisać, że Sotel wrócił do swojego właściciela Nao.



:shock: Nie znam się na tych sprawach, ale to bardzo dziwne...
Avatar użytkownika
SwissW
 
Posty: 1584
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2010-02-09, 14:04
Lokalizacja: Zegrze
psy: Bobi i Riko

Re: Phinix w Arizonie 9 i 10.04.2011

Postprzez Majszczur » 2011-04-12, 10:22

SwissW napisał(a):
Halina napisał(a):Z przykrością muszę napisać, że Sotel wrócił do swojego właściciela Nao.
:shock: Nie znam się na tych sprawach, ale to bardzo dziwne...
to co w przypadku hodowli koni jest na porządku dziennym i nie wywołuje oburzenia w hodowli psów nadal kłuje w oczy i sece. Przynajmniej u nas.
Niestety dla mnie też jest to nie do przyjęcia :(

Dla psa - za osiągnięcia - wielkie brawa!
Avatar użytkownika
Majszczur
 
Posty: 4678
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2009-10-16, 19:00
Lokalizacja: Warszawa
psy: BPP: BERTA (*)... GRANDA (Princess Lovely Lady)

Re: Phinix w Arizonie 9 i 10.04.2011

Postprzez saba&mlis » 2011-04-12, 10:37

Majszczur napisał(a):
SwissW napisał(a):
Halina napisał(a):Z przykrością muszę napisać, że Sotel wrócił do swojego właściciela Nao.
:shock: Nie znam się na tych sprawach, ale to bardzo dziwne...
to co w przypadku hodowli koni jest na porządku dziennym i nie wywołuje oburzenia w hodowli psów nadal kłuje w oczy i sece. Przynajmniej u nas.
Niestety dla mnie też jest to nie do przyjęcia :(

Dla psa - za osiągnięcia - wielkie brawa!