Szczeniaczek zamówiony

Wszystko na temat hodowli Dużych Szwajcarów, a także dyskusje na temat rasy.

Moderator: annasm

Szczeniaczek zamówiony

Postprzez mallgosia76 » 2016-02-11, 15:57

Witam Was bardzo serdecznie
Super, że znalazłam to forum.Musicie mnie trochę oświecić,bo jestem zielona.
13 lat mieliśmy Golden retrievera...
Teraz zakochaliśmy się w dużych szwajcarskich psach pasterskich.Czytam co mogę w necie,ale psa tej rasy na oczy nie widziałam.
Zamówiliśmy suczkę z hodowli Alpenschats na opolszczyźnie ( suczka ma mieć dopiero krycie w marcu piesek byłby do odebrania w sierpniu/wrześniu)
Znacie tą hodowlę? Sunia może w ogóle nie zajść w ciążę?
Mamy dom z małym ogródkiem, dzieci 16,11 i 3 lata.
Trochę się boję relacji psiak- 3 latka.
Czy taki większy szczeniak np skacze na dziecko
Czy trudno wychować psiaka tej rasy?
Opis rasy miód malina a jak rzeczywistość?
Pozdrawiam Gosia
mallgosia76
 
Posty: 13
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2016-02-11, 08:15
psy: Duży Szwajcarski pies pasterski

Re: Szczeniaczek zamówiony

Postprzez mallgosia76 » 2016-02-11, 16:32

Madeline widzę,że masz pieska z tej hodowli.
Jesteś zadowolona? Napisz coś więcej proszę
mallgosia76
 
Posty: 13
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2016-02-11, 08:15
psy: Duży Szwajcarski pies pasterski

Re: Szczeniaczek zamówiony

Postprzez 2kreski » 2016-02-11, 17:02

Witam,

A jakim psem bedzie krycie?

Niestety szczeniak skacze na dzieci oraz podgryza łydki ;). Da się jednak tego szybko oduczyć. Odnośnie szkolenia, coż są chyba rasy bardziej predysponowane do posłuszeństwa i układania ale da się ;).
Generalnie rasa cudna, nie zamieniłabym na inna ale należy starannie wybrać hodowlę i przyjrzeć się przodkom.

Powodzenia :)
Avatar użytkownika
2kreski
 
Posty: 696
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2014-10-01, 10:59
psy: DSPP Coco, DSPP Kvant

Re: Szczeniaczek zamówiony

Postprzez mallgosia76 » 2016-02-11, 17:56

Panicz pochodzi z hodowli z Niemiec
mallgosia76
 
Posty: 13
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2016-02-11, 08:15